ViGuide rakendus
ViGuide rakendus

Teenuse rakendus koostööpartnerite jaoks

Jälgige kõik oma klientide süsteeme eemalt, ükskõik kust. ViGuide on keskse kontrollivahendina teie tööriistakasti oluline osa.

Kaugseire
Kohene tegevus
Veebirakendus või rakendus
Kaardivaade, mis aitab marsruuti planeerida


ViGuide ühendab teid mugavalt ja kiiresti teie klientidega.

Jälgige oma veebiinstallatsioone eemalt ja tegelege probleemidega kohe, kui need ilmnevad. Veebirakenduse ja mobiilirakendusena on ViGuide kättesaadav igal pool, igal ajal ja enamikus seadmetes.

See võimaldab teil tõhusamalt täita mitmeid olulisi ülesandeid, laiendada oma klienditeenuste portfelli ja suurendada klientide rahulolu. Kõik, mida vajate, on küttesüsteem koos ühendatud lüüsiga (Vitoconnect või uus elektrooniline platvorm) ja klient, kes kasutab ViCare'i nutitelefonirakendust.

Teie kliendid võivad olla kindlad, et hoiate alati eemalt nende süsteemil silma peal, tagate, et see töötab ideaalselt, ja suudate probleemid kiiresti kõrvaldada, mõnel juhul isegi enne nende tekkimist.

Töötab eemalt ja samaaegselt koha peal. Töötab paljudes mobiilseadmetes. Töötab kõikide kasutusviiside puhul. Tarkvara, mis kasvab koos teie ettevõttega.

Kõik see teeb ViGuide'ist teie veebiteenuste tööriista number üks!

Video: Viessmanni digitaalne ökosüsteem koostööpartneritele

ViGuide - Viessmanni digitaalne ökosüsteem

Paketid

ViGuide annab andmete kasutamisega teile võimaluse teha vähemaga rohkem. Uute Plus- ja Pro-pakettidega saate laiendada oma võimalusi kaugemale põhilisest jälgimisest, juhtimisest ja veadiagnostikast.

Külastage viguide.viessmann. com, et saada täielik loetelu olemasolevatest funktsioonidest.

Pildil on kujutatud ViGuide'i püsikontrolli ekraan sülearvutis.

Tasuta kasutuselevõtmine, varuosade vahetus, kaugseire ja põhilised juhtseadmed kõigile teie ühendatud küttesüsteemidele.

Ühekordselt kasutatav pakett pakub andmepõhiseid teadmisi, mis aitavad teil kiiresti diagnoosida ja lahendada tekkivaid probleeme nii eemalt kui ka kohapeal.

Iga-aastane põhjalik teenindus- ja hoolduspakett, mis aitab teil tuvastada probleeme enne nende tekkimist ja annab nõuandeid süsteemi jõudluse optimeerimiseks.

Armatuurlaud ja kaugseire

Pildil on ViGuide'i ülevaateekraan, kus kuvatakse teksti „Tere hommikust, härra Müller“.
  • Nüüd on teil alati ülevaade süsteemi olekust oma klientide juures. ViGuide ütleb teile, mis töötab õigesti ja millistes süsteemides on vead, mis tuleb kõrvaldada. Valige küttesüsteem ja näete kogu asjakohast teavet kliendi ja süsteemi kohta.
  • Halduspiirkonnas saate lisada ja eemaldada paigaldajaid ning hallata oma konto seadeid.
  • Rakendusvahetaja võimaldab teil liikuda kiiresti kõige sagedamini kasutatavate Viessmanni rakenduste juurde, näiteks PartnerShopi veebipõhise tellimissüsteemi, varuosarakenduse või ViBooks'i paigaldusjuhendite ja muu tootedokumentatsiooni juurde.
  • ViGuide võimaldab teile ja teie töötajatele juurdepääsu kogu Viessmanni koolitusmaterjalile ja veebipõhise õpperuumi platvormi kursustele.
Pildil on kujutatud ViGuide'i kiirülevaate ekraan.
  • Kogu oluline süsteemiteave on kergesti leitav. See hõlmab järgmist: Kliendi nimi ja kontaktandmed, küttesüsteemi tüüp ja mudel, tööseisund, seerianumber ja lüüsinumber. Kõik need andmed on teie käeulatuses.
  • ViGuide edastab ka muud teavet, nagu näiteks põleti olek, tööaeg, käivituste arv, välistemperatuur, katla veetemperatuur ja WLAN-signaali tugevus.
  • Niipalju kui süsteemi jaoks on saadaval, määrab ViGuide ka gaasi- ja elektritarbimise ning päikesesoojuse andmed.
Pildil on kujutatud ViGuide'i „küttekontuuri“ ekraan süsteemi seadete kaugjuhtimiseks.
  • ViGuide'i abil saate oma kliendi küttesüsteemi mitmeid seadistusi eemalt muuta:
  • Üksikud küttepiirkonnad (nt kütmiskõvera parameetrid), soojavee seadistatud temperatuurid ja kütteplaanid päeva ja kellaaja järgi.
  • Ühendusprobleemide lahendamiseks mis tahes tüüpi lüüsiga (nt Opto, OpenTherm või Viessmanni küttesüsteemid uue elektroonilise platvormiga), käivitage lüüs uuesti.
  • Kui teie klient ei ole pikemat aega kodus, saate süsteemi lülitada puhkuseprogrammile vähendatud tööks.
Pildil on kujutatud ViGuide'i „sündmuste logi“ ekraan.
  • Vaadake iga vea üksikasju ja avage Viessmanni poolt soovitatud põhjuse ja meetmete kirjeldus.
  • Vaadake süsteemi sündmuste ajalugu koos üksikasjadega selle kohta, kes ja millal muudatusi tegi.
  • Otselink varuosade (ET) rakendusega võimaldab teil tellida täpselt need osad, mida vajate töö lõpuleviimiseks.
  • Viessmann lihtsustab ka teie klientide jaoks hooldustööde teostamist ja probleemide vältimist enne nende tekkimist. Tellige hooldustööde teostamiseks vajalikud osad vaid ühe klõpsuga. Teie tellimus sisaldab kõiki kõnealuse küttesüsteemi jaoks vajalikke varuosi - ei ole vaja aeganõudvat varuosade otsimist, millega kaasneb oht, et mõni oluline komponent unustatakse.
Pildil on kujutatud ViGuide'i kaardivaade koos klientide süsteemidega, mis on abiks marsruudi planeerimisel.

Kas te hoolitsete mitme kliendi eest, kes on hajutatud üle kogu piirkonna? Kas soovite saada geograafilist ülevaadet kõigist teie piirkonnas asuvatest paigaldistest? Kasutage kaardivaadet, et planeerida kõige tõhusamad marsruudid ühe kliendi juurest teise juurde jõudmiseks. Klõpsake ühel kliendi süsteemil, et kuvada lisateavet ja olekut.

Pildil on ViGuide'i rakenduse abifunktsioon, mida saab kasutada uue teeninduspileti loomiseks.

Nüüd saate Viessmanni tehnilise teenistuse (TD) kontakti ja tuge veelgi kiiremini ja lihtsamalt. Lihtsalt avage pilet ja määrake aeg, mil tehnik teile tagasi helistab või klienditeeninduse abi saamiseks järjekorda paneb. Teid teavitatakse alati praegusest ooteajast. Saate vastused, mida vajate oma klientide kütteprobleemide kiiremaks lahendamiseks.

Mobiilirakendus

ViGuide'i mobiilirakendus on saadaval nii iOS- kui ka Android-seadmetele. See võimaldab teil kui partneritel jätkuvalt Viessmanni küttesüsteemi tellida uue elektroonilise platvormiga. See hõlmab Vitocal soojuspumpasid, Vitocharge akusalvesteid, ventilatsioonisüsteeme ja nende seadmete kombinatsioone. See võimaldab teil täita ka muid olulisi ülesandeid:

  • Küttesüsteemi sidusühenduse loomine
  • ViCare'i komponentide kasutuselevõtmine
  • Juhendatud varuosade vahetamise teostamine
  • Kõikide võrgus olevate süsteemide jälgimine
Pildil on ViGuide'i sisselogimine nutitelefonis.
Pildil on kujutatud mobiilne vaade ViGuide'i kaudu paigaldamiseks.
Pildil on näidatud mobiilne vaade seadme valimiseks ViGuide'i kaudu.
Pildil on kujutatud mobiilne vaade ViGuide'i kaudu toimuva seire jaoks.

Video: ViGuide mobiilne kasutamine

ViGuide - kõige tähtsam tööriist teie tööriistakohvris

Smart Home komponendid

Olete ühendanud oma kliendi küttesüsteemi internetti kas Vitoconnect Gateway või uue Viessmanni katla abil, mis on varustatud Viessmann One Base elektroonilise platvormiga. Teie klient kasutab ViCare'i rakendust oma keskkütte ja tarbevee soojendamise juhtimiseks ning soovib, et teie kui tema lepingupartner jälgiksite neid eemalt ViGuide'i abil. Mis saab edasi? Viessmann Smart Climate Systemi abil, mis koosneb kliimaandurist ja eTRV-dest, saavad majaomanikud reguleerida temperatuuri üksikutes ruumides, kuhu komponendid on paigaldatud. ViGuide'i abil saate neid toetada ruumide seadistuste tegemisel ja seadmete kasutuselevõtmisel.

Pildil on kujutatud ViCare Smart Home komponendid: ViCare nutitelefoni rakendus, ViCare termostaatiline radiaatoriventiil ja Vitoconnect.

Süsteeminõuded

Internet

  • Internetiühendus
  • Veebibrauser (soovitame Chrome, Safari või Firefoxi)
  • IE toetus puudub

Mobiilne

  • Nutitelefon või tahvelarvuti iOS v14.0 või uuema versiooniga seadmed
  • Android v5.0 ja uuem nutitelefon või tahvelarvuti (varuosade vahetamiseks Android 7.0 ja uuem)